11 лютого 2025 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) — міжнародна ініціатива, спрямована на підвищення рівня цифрової грамотності, обізнаності про ризики в онлайн-середовищі та формування культури відповідального використання Інтернету.
З 10 по 14 лютого у «Великолазівський ліцей» проходив Тиждень безпечного інтернету і наші учні мали нагоду черговий раз переконатися в тому, що попри неймовірні можливості Інтернету для здійснення відкриттів, спілкування, навчання, проведення дозвілля, існують і шкідливі інформаційні впливи мережі Інтернет, про які завжди потрібно пам’ятати і знати, як уникнути таких загроз.
Щоб дізнатися, з якими проблемами стикаються діти онлайн та які базові правила допоможуть почуватися безпечно в Інтернеті, класними керівниками початкової школи було проведено низку таких заходів: урок-гра «Правила онлайн-безпеки для дітей», урок-дискусія «Інтернет – простір необмежених можливостей чи загроза для дітей?», години спілкування «Небезпека дітей в Інтернеті», «Безпечний Інтернет для дитини», перегляд мультфільмів та відеороликів «Безпечне онлайн-спілкування».
Класні керівники 5-11 класів в рамках Тижня безпечного Інтернету організували ряд заходів, в ході яких здобувачі освіти ділилися досвідом з безпеки в Інтернеті, пропонували способи уникнення онлайн-шахрайства, збереження власної конфіденційності, радилися, як врятували свої дані, обговорили можливості використання запропонованих інструментів у навчальній та повсякденній діяльності:
бесіди «Безпечне середовище і небезпеки в Інтернет-просторі», «Моя безпека в Інтернеті», «Безпечний «Інтернет: за і проти!», «Безпечний інтернет. Чому це так важливо?», «Безпечний Інтернет та соціальні мережі»;
тренінгове заняття «Життя онлайн. Інтернет – друг чи ворог?»
перегляд відеороликів «Безпечний Інтернет», «Інтернет- та гаджетозалежність»;
відеопрезентації.
Вчителі інформатики та психолог закладу освіти провели просвітницько-профілактичні заняття, ігри, інтерактивні вікторини, організували перегляд презентацій та фільмів, щоб допомогти учням ліцею розібратися із загрозами, з якими вони найчастіше стикаються в Інтернеті: хто такий булер чи кібербулер, чому не варто реагувати на тролінг, як розпізнати онлайн-шахрая, тощо.
Це були корисні хвилини спілкування, а знання та вміння стануть у пригоді всім нам і не дадуть заплутатися у Всесвітній павутині.





|