Робота зі складними ситуаціями (булінг, суїцидальна поведінка, насильство тощо) є невід’ємною частиною освітнього процесу та полягає в забезпеченні безпеки та психоемоційного комфорту всіх учасників. Подібні ситуації негативно впливають на фізичне та психічне здоров’я учнів, тому потребують уважного аналізу, системного підходу у попередженні та компетентного реагування. З метою попередження, виявлення та реагування на будь-які види насильства, булінг, щоб пояснити учням, що таке булінг, як він впливає на жертв, свідків і агресорів та які є способи його зупинити, у ліцеї проведено заходи протидії насильству. Класними керівниками було проведено виховні бесіди «Булінг: як розпізнати та зупинити?», круглі столи, моделювання та обговорення ситуативних задач.
Враховуючи те, що учасники освітнього процесу переважно неохоче розповідають про випадки булінгу (цькування), проведено також анонімне опитування протидії булінгу, результати якого обговорено на педагогічній раді.
Також проведено роботу з учнями щодо формування критичного мислення у школярів. Чому це важливо? Бо вміння критично мислити дозволяє уникати маніпуляцій, оцінювати інформацію, аналізувати факти, робити обґрунтовані висновки, швидко адаптуватися до змінюваних умов, ефективно вирішувати проблеми та приймати обдумані рішення.












 |