Насичений подіями рік добігає кінця, і наступає довгоочікувана казкова пора, коли дива стають реальністю.
Зимові канікули, красуня-ялинка, прикрашена кульками та гірляндами, подарунки, святковий настрій, і, звичайно ж, новорічне чарівництво… Новорічні свята є радісною подією, особливо для дітей, коли збуваються мрії. Ні для кого не секрет, що всі школярі від мала до велика з величезним нетерпінням чекають свято Нового року. Новий рік - період чудес, свято радості, щастя та очікування чогось нового та неймовірного. Коли діти дорослішають, дуже важливо зуміти зберегти у їх серцях віру в чудеса.
Наш заклад щороку сумлінно готується до Новорічних свят.
Протягом останнього тижня першого семестру проведено багато різноманітних заходів. Кожен захід пройшов неперевершено і яскраво, подарував масу приємних емоцій та вражень виступаючим та глядачам.
23 грудня учні 10-х класів підготували новорічну виставу «Вечори на хуторі біля Диканьки». Знайомий всім сюжет, неперевершена гра акторів, вміло підібрані ролі. Організували захід класні керівники Вейкай О.І. та Мальованець О.Е. Свято пройшло в добрій, дружній атмосфері.
Учні 5-6 класів відвідали кінотеатр «Доміон», де переглянули мультфільм
«Кришталеве серце 2».
24 грудня молодші учні закладу побували в Закарпатському академічному обласному українському музично-драматичному театрі імені братів Шерегіїв, де стали учасниками чарівного Новорічного дійства (водили хороводи, розказували вірші, відгадували загадки) та переглянули виставу.
Учні 8-б класу під керівництвом класного керівника Орос М.Ю. підготували для учнів 5-8 класів «Новорічну казку на новий лад».
По закінченню кожного свята, зі словами привітання до всіх присутніх зверталася директор закладу Данко В.С., яка вітала всіх із чудовими святами.
Проведені в школі новорічні свята стали чудовим завершенням навчального семестру, а також сприяли гарному настрою всіх школярів і вчителів у переддень Нового 2020 року.
Дякуємо за допомогу та співпрацю у проведенні заходу British council , активним громадянам та проєкту «Звичаївка».
|