Середа, 08.05.2024, 11:56Вітаю Вас Гість | RSS
Великолазівський ліцей Баранинської сільської ради
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 328
Форма входу
Головна » 2021 » Жовтень » 7 » Ми відповідальні за тих, кого приручили
21:01
Ми відповідальні за тих, кого приручили

Виховання доброти і відповідального ставлення до усього живого. Це одне з щонайперших завдань педагогіки. Виховання гуманного ставлення до тварин є важливою складовою етичного, культурного та екологічного виховання молоді. Як привити любов до чотирилапих? Що таке відповідальне ставлення до песиків та котиків? Як уникнути проблем у спілкуванні з тваринами? На всі ці питання можна було отримати відповіді на «уроці доброти».

Дуже важливо виховати у дитини добре ставлення до навколишнього середовища, підтримувати її прагнення допомагати тим, хто цього потребує. У результаті це стане рушійною силою до появи гуманності і сформує активну життєву позицію в майбутньому.

Вчителі початкових класів та вихователі ГПД із задоволенням відгукнулися на ідею проведення уроків доброти. Відповідно до вікової категорії учнів упродовж тижня проведено більше десяти уроків та виховних годин доброти на різноманітні теми, а саме : «Брати наші менші. Їх роль у житті людини», «Бути на Землі людиною», «Урок доброти», «Гуманне ставлення до тварин», «Ми відповідальні за тих, кого приручили» та інші.

Учні розповідали про своїх домашніх улюбленців, з радістю демонстрували в класі їх фото, які принесли із собою до школи. Діти ще раз переконалися в тому, що відповідальне та гуманне ставлення до тварин, піклування про них робить наш світ кращим.

Переглядів: 258 | Додав: ВЛшкола | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Жовтень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
Всеукраїнська школа онлайн

Відеозаписи уроків для дистанційного навчання

Ужгородська РДА Ужгородська РДА Освіта.ua МОН Нова українська школа ПедПреса Закарпатська ОР Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Архів записів